BUZZSTORE – concept, cerințe, beneficii

Salutare, dragii mei!

Astăzi vreau să vă vorbesc despre BUZZSTORE, cea mai mare comunitate de lideri de opinie. Ce este, cum funcționează și ce beneficii poți avea veți afla parcurgând articolul de față.

Ce este BUZZSTORE?

Buzzstore este cea mai mare comunitate de ambasadori de brand din România. Probabil cei care mă urmăriți pe Facebook sau pe Instagram ați observat că, de-a lungul timpului, vă prezint diverse produse de la diferite branduri și îmi expun părerea despre acestea prin postări, instastory-uri sau articole. 

Cum funcționează BUZZSTORE?

Dacă ești o persoană curioasă și ți-ar plăcea să testezi cele mai noi produse și servicii lansate pe piață, în mod GRATUIT, primul pas este să te înscrii în comunitatea BUZZStore. Tot ce trebuie să faci este să intri aici și să completezi toate câmpurile cu datele tale personale. După ce te-ai înregistrat și ai validat contul, intră pe site și verifică ce campanii sunt în curs de desfășurare și la care se mai fac înscrieri. În prezent, sunt peste 4 campanii deschise la care ai posibilitatea să participi. Cea mai nouă campanie la care te poți înscrie este cea de la Avon, unde sunt 750 locuri disponibile. Ca să te înscrii la o campanie, dă click pe butonul Înscrie-te!, apoi încă o dată pe Înscriere. Îți va apărea o serie de întrebări la care vei răspunde sincer. Dacă vei fi selectat să participi la campanie, vei primi un email de înștiințare în care vei fi rugat să confirmi că ești de acord să participi. Peste câteva zile vei primi coletul de la Buzzstore și vei putea testa produsele respective. Tot în colet vei primi și un ghid de BUZZ cu instrucțiuni de realizare a pașilor campaniei.

Cum pot păstra produsele la finalul perioadei de testare?

Pentru a păstra produsele, ai de realizat mai multe cerințe pe care le vei găsi în ghid, ca de exemplu:

  • să postezi 3-4 actualizări de stare pe pagina proprie de Facebook și/sau Instagram, însoțite de fotografii realizate cu produsele;
  • să postezi o evaluare/review de produs pe unul din site-urile unde produsul este comercializat;
  • să postezi un articol pe blogul propriu SAU pe un forum SAU pe o altă rețea de socializare;
  • să distribui broșurile și mostrele către minim 5 prieteni sau colegi;
  • să distribui reclamele TV ale produselor pe pagina ta de Facebook cu vizibilitate publică;
  • să încarci în secțiunea My Buzz din pagina de campanie, după ce te autentifici, link-uri către postările realizate conform regulamentului;
  • să completezi cu răspunsuri sincere chestionarul disponibil în secțiunea Finalizare în timp util.

Care sunt beneficiile?

Dacă finalizezi toți pașii campaniei poți păstra gratuit produsele testate. În plus, activitatea ta în campanii este recompensată cu puncte de BUZZ pe care le poți transforma în bonuri CADOU. La fiecare campanie la care te înscrii, primești câte 10 puncte, dacă finalizezi campania și respecți toți pașii mai primești încă 90 puncte. În contul de BUZZER vei găsi câteva chestionare pentru care, dacă le vei completa, vei primi alte puncte în plus. Tot în contul tău, la secțiunea Balanță Puncte, vei găsi un chenar Recomandă unui prieten. 
Pentru a recomanda un prieten în comunitatea BUZZStore, trimite-i link-ul unic de înscriere din contul tău și roagă-l să își facă cont după ce a accesat acel link. Doar conturile făcute prin acel link adaugă puncte în contul tău. 

Când acumulezi minim 1000 puncte le poți transforma în bonuri valorice de 100 lei. Eu am solicitat de 2 ori până acum transformarea punctelor mele în bonuri valorice și de fiecare dată, cei de la BuzzStore au fost prompți și corecți. Aveți mai jos și dovada.

Ca o completare, vreau să subliniez că nu este obligatoriu să ai blog sau canal de Youtube pentru a fi selectat în campanii. Eu am fost aleasă în diferite campanii când încă nu aveam blog. Nu vă lăsați descurajați dacă nu ați fost aleși încă de la prima campanie! Eu m-am bucurat de prima campanie de testare abia după vreo alte 8 campanii la care nu am fost triată. Așa că, nu te întrista, ci continuă să urmărești și să te înscrii la campanii și cu siguranță vei face și tu parte din rândul BUZZER-ilor!

Dacă v-am stârnit interesul și curiozitatea, vă invit să faceți parte din echipa BUZZStore și să te înscrii aici.

Cu drag, Simona

Reclame

11 gânduri despre „BUZZSTORE – concept, cerințe, beneficii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s