Din păcate, menstruația mi se pare că încă este un subiect tabu. Mentalitatea noastră ne împiedică să purtăm discuții deschise cu fetele, nepoatele sau chiar elevele noastre despre acest subiect. Cu atât mai mult cu cât copiii din ziua de azi se dezvoltă mult mai repede din punct de vedere fizic, fetele ajungând să aibă menstruație încă de la vârsta de 10-11 ani. De-a lungul timpului, am folosit de la vată la absorbante cu sau fără aripioare, de zi sau de noapte, o.b.-uri, iar în prezent mă bucur de inovația chiloților menstruali de la Chilotis.

Cu ajutorul chiloților menstruali Chilotis te poți bucura de confortul și discreția oferită de lenjeria intimă menstruală. Lavabili și reutilizabili, chiloții menstruali sunt versatili și ușor de folosit, fără scurgeri sau pete. Ascund eficient fluxul menstrual și te ajută să te menții protejată, încrezătoare și liberă în timp ce ești în mișcare.

Chiloții menstruali – viitorul igienei feminine

Iritațiile, scurgerile și disconfortul creat de absorbante pot fi o adevărată pacoste. Mai ales atunci când cei dragi au nevoie de noi. Chiloții menstruali preîntâmpină astfel de neplăceri și îți îmbunătățesc starea de spirit datorită comodității lor.

Cele 3 beneficii ale chiloților menstruali

Beneficiul 1

Chiloții menstruali “Chilotis” sunt confecționați din materiale premium, aspect care te va ajuta să scapi de iritațiile și uscăciunile vaginale provocate de absorbantele și tampoanele clasice. Datorită inserției super absorbante, scurgerile și petele vor fi doar o amintire.

Beneficiul 2

Te bucuri de o experiență plăcută în timpul menstruației, aceștia nu se mișcă și nu se desprind, ceea ce înseamnă că diminețile cu așternuturi murdare și lenjerie intimă murdară vor dispărea din viața ta.

Beneficiul 3

Îi cumperi o dată și îi refolosești până la 2 ani. Deci, vei contribui și tu în felul tău la protejarea mediului înconjurător.

Eu mi-am ales chiloți menstruali cu talie înaltă, culoare negru, mărimile fiind de la XS la XXL. Sunt fabricați din materiale absorbante și impermeabile, cum ar fi bumbacul și bambusul.

De asemenea, chiloții menstruali sunt disponibili în diferite mărimi, modele și niveluri de absorbție, pentru a se potrivi nevoilor individuale ale fiecărei femei. Pot fi purtați atât de fetițe, femei, persoane vârstnice, cât și gravide.

Mă felicit că i-am descoperit, cu ajutorul chiloților menstruali am scăpat de grija scurgerilor și stresul acumulat în timpul menstruației.